niedziela, 16 lutego 2014

Mjuzik

Czyli o tym, jakiej muzyki słuham i jakom lubię, a jakiej nie nawidzę xdd

Hura, hura, mamy (mieliśmy i przypominam, rze kopiujem pościaki z bloog.pl xdd) sobotę ;dd mam dzisiaj durzo czasu wienc napisze sb notkę na blogaska o muzyce <3. Tylko naj pierw oczywiście włonczę coś.

 


Nie wiem czy zadziała bo pierfszy raz wstawiam muzyke na blogaska. Jest to Justin Bieber - Baby.
 
Miałam pisac o mojim guście mjuzycznym ^^ Wienc słóham bardzo dobrej muzyki wedłóg mnie i mojej przyjaciułki. Som tacy kturzy muwiom że słóham badziewia, ale ja ich nje lubie xdd

Bardzo lubiem Jutina Biebera i One Direckton. Som świetni!! :ddd Lubie terz Miley Cyrus i Selenke Gomez :**** Szkoda że zerwala z Justinkiem  Ale coś ostatnio słyszałam, ze som znowu razem. Jurz sama nie wiem, tyle tych informacii... :////

Nie wiem czy czegoś jeszcze słuham. Hyba tak ale zapomniałam teraz. Ale wiem jedno. Z muzyczkom lepiej w rzyciu <3333

Aha maiłam jeszcze napisać o tym czego nie nawidze. Wienc nie nawidze rapu, hiphopu i metalu i rocka. Wiem że Miley ma ostżejsze rytmy ale jom akurat bardzo lovciam <333 I Jutinka <333 I wszystkic kturych wymieniłam wyrzej <333

Nie mam jóż pomysłu co by tu napisać wienc kończę mojom notke xddd Do jutra, jeśli nie zapomne napisać. papa ccc:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Plis komentój ;p