niedziela, 16 lutego 2014

WALENTYNKI!

Jedno z najlepszych świąt ewer!

Dzisiaj jest 14 luty (wzasadzie był ale kopiujem z blooga pościaki wenc wiecie, hihi ;pp <333)... i co z tego? Som WALENTYNKI!!! Hura hura hura! Co prawda jeszcze nie mam hłopaka, ale byćmorze niedługo bendę miała. I to nie byle kogo, bo samego Hagrida <3333

Narysowałam dzisiaj walentynkem dla Hagrida. Nie mialam jak mu jej wrenczyć bo mieszka hyba w angli, ale jak tam pojade to mu jom dam i bendziemy razem szczesliwie żyć w jego chatce na skraju zakazanego lasu ^^

Aha, i dzisiaj (t z n trzternastego lutego) w sql pewien hłopak sie mnie zapytał, czy bendem jego walentynkom. I ja powiedziałam, rze nie bo nie jest Hagridem. Ale ja krejzi c'nie? xdd


Wstawiam jeszcze taka fociszkę walentynkowom, bo sie rozmażyłam i nastruj fajny poczółam... 
Wesołych walentynek!!! ;dd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Plis komentój ;p