wtorek, 18 lutego 2014

Rużoności ;333

Dzisiaj bendzie taka notka o niczym szczegulnym xd. Nie hodze do szkoły bo mam ferie i wszyscy mi zazdroszczom. W drógim tygodniu ferii morze pojade do wójka i cioci :dd Oni majom takiego fajnego psa, nazywa się Koko i jest takim malutkim yorkiem ^^. Ja terz mam Yorka, nazywa sie Hagrid, wiadomo dlaczego xddd Ja muwię na niego Hagriś albo Hagridek.
Zaówarzyłam, że mam bardzo mało wyświetleń na blogasku. Morze to przez to, ze nie wchodze od hyba dwuch dni na zapytaj . Dzisiaj wejde i pozadaje pytania. Lódzie czensto muwią, ze jestem jakims trollem. Dowiedziałam się niedawno co to znaczy. I chcem oglosić wszytskim że nie jestem rzadnym trollem ;ccccc
Ostatnio zaczełam czytać coś innego nirz HP ale skończyłam po pierwszym rozdziale, bo stfierdziłam, ze nie dorasta do HP do pient. Morze znowu zaczne czytać wszytskie czenści od poczontku bo tak to lovciam <3333
Dobże, ja kończe tom notke i lece na zapytaj, papatki :*****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Plis komentój ;p